Officieel akkoord voor het project in Makuyu!!! - Reisverslag uit Driel, Nederland van Anita Berg - WaarBenJij.nu Officieel akkoord voor het project in Makuyu!!! - Reisverslag uit Driel, Nederland van Anita Berg - WaarBenJij.nu

Officieel akkoord voor het project in Makuyu!!!

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

08 Juli 2014 | Nederland, Driel

Vandaag hebben Jessy en ik dan eindelijk het akkoord gekregen dat we zijn aangenomen op het project in Makuyu (Kenia)!!!
We gaan een voorstel brief schrijven en opsturen naar de directeur father Abel, daarna kunnen we onze tickets gaan boeken en staat de datum vast. Ik ben zo blij dat we weer een stapje dichter bij zijn, de kriebels worden met de dag erger hihi :D
De komende 8 weken zijn we druk met het voorbereiden, inentingen halen, visum regelen, verdiepen in het land en de cultuur. Daarnaast zijn we bezig met inzamelingsacties zodat we voor de kinderen dagjes uit kunnen organiseren, schoolspullen/kleding vergoeden, speeltoestellen enz. enz. :D

Jullie horen snel meer van mij!

Liefs Anita

  • 08 Juli 2014 - 19:14

    Mami:

    Lieve Anita, je vertelde ons net dat je eindelijk bericht hebt gekregen vanuit Kenia.... Wat een blijdschap en wat heerlijk dat jullie verblijf akkoord is bevonden! Ik voel jou vreugde jou blijdschap en je intense verlangen! We kunnen gaan aftellen.... Veel succes met de voorbereiding. Wij gaan ons ook voorbereiden op jou lange reis... Wacht maar af hihi. Liefs van jou mami xxx

  • 09 Juli 2014 - 09:19

    Maren:

    Ik wens je ontzettend veel plezier & pas goed op jezelf!!!

    Dikke kus maren

  • 09 Juli 2014 - 11:12

    Anita Van Den Berg:

    dankjewel lieve schatten! :)

  • 09 Juli 2014 - 17:27

    Riekie Jacobs:

    Lieve Anita
    wat een uitdaging staat jullie te wachten. Heel veel plezier
    Geniet van dit avontuur en schrijf af en toe iets,
    Zodat we kunnen mee genieten van je avontuur .
    Dikke knuffel Riekie

  • 07 September 2014 - 19:35

    Suzanne:

    Gefeliciteerd super leuk voor jullie. Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anita

Welkom op mijn pagina van waarbenjij!! Vanaf 10 september 2014 tot maart 2015 zal ik vrijwilligerswerk met straatkinderen in Kenia gaan doen. Via deze pagina kun je een half jaar met mij meereizen vanuit je luie stoel! :D Veel lees plezier! liefs Anita

Actief sinds 08 Juli 2014
Verslag gelezen: 355
Totaal aantal bezoekers 17182

Voorgaande reizen:

10 September 2014 - 10 Maart 2015

Mijn eerste lange & verre reis!

Landen bezocht: