Mijn eerste lange & verre reis! - Reisverslagen van Anita van den Berg - WaarBenJij.nu Mijn eerste lange & verre reis! - Reisverslagen van Anita van den Berg - WaarBenJij.nu

Mijn eerste lange & verre reis!

Eindelijk is het dan zover, 2014 het jaar waarin ik een half jaar naar Kenia toe ga om daar vrijwilligerswerk te gaan doen. Ik heb er lang op gewacht en het is nog steeds een beetje onwerkelijk, maar vandaag 08/07/2014 heb ik dan toch officieel akkoord dat Jessy en ik zijn aangenomen op het project in Makuyu!!! Dit project bestaat uit een kindercreche, basisschool, middelbare school, technische school voor meiden en een technische school voor jongens.
Samen met Mijn buddy Jessy hebben we al vele voorbereidingen getroffen voor de reis en het verblijf daar. Ik heb er onwijs veel zin en kan nu echt beginnen met aftellen!! Op 10/09/2014 vliegen we samen de lucht in om 16.00u Nederlandse tijd. Tijdens de zomertijd hier is het +1 u in Kenia en tijdens onze wintertijd is het +2 u in Kenia.

Jullie kunnen mij volgen via deze site, je kunt je aanmelden met je email-adres bij de mailingslijst (linker kolom op pagina) zodat je een melding krijgt wanneer ik iets gepost heb.

Heel veel lees plezier!!

Liefs Anita

Recente Reisverslagen:

21 Maart 2015

Memories are the key to your future...

03 Maart 2015

We all seek for a balance in giving and receiving

24 Februari 2015

Vaar mee op de wind en laat het leven je verrassen

09 Februari 2015

Pamoja <3

13 Januari 2015

Het gaat niet om wat we zien maar om hoe we kijken
Anita

Welkom op mijn pagina van waarbenjij!! Vanaf 10 september 2014 tot maart 2015 zal ik vrijwilligerswerk met straatkinderen in Kenia gaan doen. Via deze pagina kun je een half jaar met mij meereizen vanuit je luie stoel! :D Veel lees plezier! liefs Anita

Actief sinds 08 Juli 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 17133

Voorgaande reizen:

10 September 2014 - 10 Maart 2015

Mijn eerste lange & verre reis!

Landen bezocht: